تبلیغات
فروشگاه فایل 1 - مطالب مهر 1397

امروز:

حفاظ شاخ گوزنی

hef 2


تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.

حفاظ سرنیزه رودیواری (آبشاری)
تولید این نوع نرده (حفاظ سرنیزه) و حفاظ‌‌‌ رودیواری ایجاد تنوع، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.
محصولات تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده است.
این محصولات دارای ایمنی منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.
این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری،مدارس، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.

hef 1

مشاهده نمونه تصاویر بیشتر و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده مستقیم: حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ سرنیزه رو
دیواری با مناسب ترین قیمت به سایت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نمایید.

 


نوشته شده در : شنبه 28 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: حفاظ ، شاخ ، گوزنی ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ رودیواری ، حفاظ سرنیزه ،

حفاظ شاخ گوزنی

hef 2


تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.

حفاظ سرنیزه رودیواری (آبشاری)
تولید این نوع نرده (حفاظ سرنیزه) و حفاظ‌‌‌ رودیواری ایجاد تنوع، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.
محصولات تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده است.
این محصولات دارای ایمنی منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.
این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری،مدارس، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.

hef 1

مشاهده نمونه تصاویر بیشتر و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده مستقیم: حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ سرنیزه رو
دیواری با مناسب ترین قیمت به سایت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نمایید.

 


نوشته شده در : شنبه 28 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: حفاظ ، شاخ ، گوزنی ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ رودیواری ، حفاظ سرنیزه ،

حفاظ به صورت عمده

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟
در مقایسه با دزدگیرها و دوربین‌های بی‌کیفیت و گران قیمت و سایر روش‌های هزینه‌ساز حفاظ شاخ گوزنی مناسب و معقولی دارد و پس از یک بار نصب نیاز به هیچ گونه سرویس دوره ای و یا نگهداری مستمر ندارد.

?­U??§?¸ ?´?§?® ?¯U??²U?U? 

روش نصب این نوع حفاظ هم نسبتاً آسان است و بسته به بستر و محیط کار و شرایط بنا متفاوت است. اما به طور کلی انواع نماهای سنگی، فلزی و یا کامپوزیت قابلیت پیاده‌سازی و اجرا دارد. به طور کلی حفاظ شاخ گوزنی با میخ و تسمه محکم و تثبیت می شود.

همین روش آسان و کم هزینه به مراتب بهه صرفه‌جویی در قیمت تمام شده برای آپارتمان های در حال ساخت و حفاظت از سایر اماکن منجر می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.

حفاظ سرنیزه ای به سبب طراحی ساده ای که داراست، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این محصول به گونه ای می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن قابل و نصب اجراست.

هرچند که این مدل از حفاظ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ولی باید اشاره نمود که ظریب امینت آن نسبت به محصولات مشابه موجود پایین تر است.
خرید این مدل از حفاظ به صورت عمده سبب می گردد تا بتوان آن را با قیمت مناسب تری تهیه کرد و به همین جهت گزینه مناسبی برای حفاظت تمام ساختمان ها حتی کارخانه ها به شمار می آید.

حفاظ سرنیزه رو دیواری (آبشاری)
تولید این نوع نرده (حفاظ سرنیزه) و حفاظ‌‌‌ ها رودیواری ایجاد تنوع، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.
محصولات تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده است.
این محصولات دارای ایمنی منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.
این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری،مدارس، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.

برقراری امنیت با حفاظ دیواری
حفاظ رودیواری از جمله محصولات حفاظتی به شمار می آید که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول از آن برخوردار است، با نصب و اجرای آن می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. حفاظ دیواری به سبب ساختاری که داراست، مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته است زیرا از این طریق این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان سبب برقراری امنیت به نحو مطلوبی گردید.

با استفاده از این محصول حفاظتی می توان فضایی امن و آرام را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد.

برای مشاهده نمونه تصاویر بیشتر و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده مستقیم: حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ سرنیزه رو
دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت به سایت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نمایید .

 


نوشته شده در : دوشنبه 23 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: حفاظ ، به ، صورت ، عمده ،

حفاظ به صورت عمده

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟
در مقایسه با دزدگیرها و دوربین‌های بی‌کیفیت و گران قیمت و سایر روش‌های هزینه‌ساز حفاظ شاخ گوزنی مناسب و معقولی دارد و پس از یک بار نصب نیاز به هیچ گونه سرویس دوره ای و یا نگهداری مستمر ندارد.

?­U??§?¸ ?´?§?® ?¯U??²U?U? 

روش نصب این نوع حفاظ هم نسبتاً آسان است و بسته به بستر و محیط کار و شرایط بنا متفاوت است. اما به طور کلی انواع نماهای سنگی، فلزی و یا کامپوزیت قابلیت پیاده‌سازی و اجرا دارد. به طور کلی حفاظ شاخ گوزنی با میخ و تسمه محکم و تثبیت می شود.

همین روش آسان و کم هزینه به مراتب بهه صرفه‌جویی در قیمت تمام شده برای آپارتمان های در حال ساخت و حفاظت از سایر اماکن منجر می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.

حفاظ سرنیزه ای به سبب طراحی ساده ای که داراست، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این محصول به گونه ای می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن قابل و نصب اجراست.

هرچند که این مدل از حفاظ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ولی باید اشاره نمود که ظریب امینت آن نسبت به محصولات مشابه موجود پایین تر است.
خرید این مدل از حفاظ به صورت عمده سبب می گردد تا بتوان آن را با قیمت مناسب تری تهیه کرد و به همین جهت گزینه مناسبی برای حفاظت تمام ساختمان ها حتی کارخانه ها به شمار می آید.

حفاظ سرنیزه رو دیواری (آبشاری)
تولید این نوع نرده (حفاظ سرنیزه) و حفاظ‌‌‌ ها رودیواری ایجاد تنوع، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.
محصولات تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده است.
این محصولات دارای ایمنی منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.
این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری،مدارس، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.

برقراری امنیت با حفاظ دیواری
حفاظ رودیواری از جمله محصولات حفاظتی به شمار می آید که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول از آن برخوردار است، با نصب و اجرای آن می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. حفاظ دیواری به سبب ساختاری که داراست، مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته است زیرا از این طریق این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان سبب برقراری امنیت به نحو مطلوبی گردید.

با استفاده از این محصول حفاظتی می توان فضایی امن و آرام را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد.

برای مشاهده نمونه تصاویر بیشتر و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده مستقیم: حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ سرنیزه رو
دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت به سایت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نمایید .

 


نوشته شده در : دوشنبه 23 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: حفاظ ، به ، صورت ، عمده ،

رزرو آنلاین بلیط هواپیما


رویاهات را پرواز کن!
رزرو آنلاین بلیط هواپیماو بهترین .کاملترین و ارزانترین خدمات گردشگری در کشور 

gardeshline (1)

http://www.gardeshlines.ir/ 

 


نوشته شده در : پنجشنبه 19 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: رزرو ، آنلاین ، بلیط ، هواپیما ،

رزرو آنلاین بلیط هواپیما


رویاهات را پرواز کن!
رزرو آنلاین بلیط هواپیماو بهترین .کاملترین و ارزانترین خدمات گردشگری در کشور 

gardeshline (1)

http://www.gardeshlines.ir/ 

 


نوشته شده در : پنجشنبه 19 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: رزرو ، آنلاین ، بلیط ، هواپیما ،

دانلود رایگان کتاب روش های جمع آوری حشرات و سایر بندپایان خشکی زی


سال‌های زیادی از زمان انتشار اولین کُتب حشره‌شناسی در ایران می‌گذرد. در برخی از این کُتب ارزشمند برخی از روش‌های جمع‌آوری حشرات به صورت پراکنده ارایه شده‌ است. جمع‌آوری حشرات و سایر بندپایان در ایران اغلب با هدف شناسایی، مطالعات منطقه‌ای، تنوع گونه‌ای، شناسایی دشمنان طبیعی آفات، و غنی‌سازی مجموعه‌های علمی نگهداری انجام شده و عمدتا مبتنی بر برخی روش های محدودِ و متکی بر تجارب فردی جمع‌آوری‌کنندگان است. امروزه، علاوه بر روش‌های رایج و عمومی ابزارها و روش‌های تخصصی نیز استفاده می‌شوند که اهمیت آنها تا حد زیادی بر اساس شرایط منطقه‌ای و ویژگی زیستگاه‌ها متغیر است. جلد اول کتاب روش‌های جمع‌آوری حشرات و سایربندپایان خشکی‌زی، اطلاعات به روز و قابل توجهی را برای همه علاقه‌مندان به مطالعه و جمع‌آوری این گروهِ متنوع جانوری ارایه کرده است. این کتاب در ۱۸ فصل، ۱۱۰ تکنیک جمع‌آوری، ۴۶۶ صفحه و بیش از ۳۰۰ تصویر رنگی تنظیم شده و مطالب آن مستند به منابع علمی روزآمد و مبتنی بر تجارب مولف در برنامه‌های نمونه‌برداری بلندمدت می‌باشد. به طور کلی، این کتاب  یک منبع علمی کامل، غنی و ضروری برای دانشجویان، اساتید و محققین علاقمند به جمع‌آوری حشرات و سایر بندپایان است. تنوع و جزییات روش‌های جمع‌آوری به همراه نکات مهم در تطبیق روش‌ها برای کسب بهترین نتیجه در زیستگاه‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های مطالب این کتاب به شمار می‌شود.

کتاب، با یک پیشگفتار کوتاه و در عین حال جامع، توضیحات کاملی را در خصوص اهمیت موضوعی در اختیار خواننده قرار داده است. مقدمه کتاب اهمیت به مطالعه‌ی بندپایان، نکات کلی در خصوص برنامه‌ریزی سفرهای نمونه‌برداری، کلیاتی درباره روش‌های نمونه‌برداری و نگهداری آنها در مراکز تحقیقاتی و موزه‌ها پرداخته است. فصول بعدی این کتاب به نحوی تنظیم شده که تمام جزییات و نکات مربوط به هر یک از روش‌ها به طور کامل شرح داده شده است. خوشبختانه در حال حاضر توجه محققان و دانشجویان به علم حشره‌شناسی بیش از گذشته و با محور انجام مطالعات علمی دقیق در سطح بین‌المللی بوده و حتی شرکت‌های تجاری تولید و تامین‌کننده ابزارهای تخصصی و عمومی حشره‌شناسی نیز در داخل کشور توسعه پیدا کرده‌اند.

جلد دوم کتاب شامل مطالبی درباره روش‌های جمع‌آوری تخصصی هر یک از گروه‌های حشرات و بندپایان خشکی‌زی به همراه روش‌های آماده‌سازی، نگهداری و مراقبت از موزه‌های حشره‌شناسی و جلد سوم نیز شامل مطالبی در خصوص جمع‌آوری، نگهداری و مطالعه نمونه‌های حشرات و بندپایان خواهد بود.

مولف کتاب استاد گروه گیاهپزشکی دانشگاه زابل بوده، اصول سم‌شناسی کشاورزی در دو جلد از دیگر آثار وی می باشد.

 

عنوان کتاب: روش های جمع آوری حشرات و سایر بندپایان خشکی زی (جلد اول)

مولف: احسان رخشانی

ناشر: مینوفر

تعداد صفحه: ۴۶۶ – مصور رنگی

تاریخ نشر: اسفند ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قطع کتاب: وزیری

وزن: ۸۰۰ گرم

شابک: ۳-۱۳۲-۴۷۴-۶۰۰-۹۷۸

 

برای دانلود بخش ابتدایی کتاب کلیک کنید

روش های جمع آوری حشرات و سایر بندپایان خشکی زی

 

 

 


نوشته شده در : یکشنبه 15 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: دانلود ، رایگان ، کتاب ، روش ، های ، جمع ، آوری ،

دانلود رایگان کتاب روش های جمع آوری حشرات و سایر بندپایان خشکی زی


سال‌های زیادی از زمان انتشار اولین کُتب حشره‌شناسی در ایران می‌گذرد. در برخی از این کُتب ارزشمند برخی از روش‌های جمع‌آوری حشرات به صورت پراکنده ارایه شده‌ است. جمع‌آوری حشرات و سایر بندپایان در ایران اغلب با هدف شناسایی، مطالعات منطقه‌ای، تنوع گونه‌ای، شناسایی دشمنان طبیعی آفات، و غنی‌سازی مجموعه‌های علمی نگهداری انجام شده و عمدتا مبتنی بر برخی روش های محدودِ و متکی بر تجارب فردی جمع‌آوری‌کنندگان است. امروزه، علاوه بر روش‌های رایج و عمومی ابزارها و روش‌های تخصصی نیز استفاده می‌شوند که اهمیت آنها تا حد زیادی بر اساس شرایط منطقه‌ای و ویژگی زیستگاه‌ها متغیر است. جلد اول کتاب روش‌های جمع‌آوری حشرات و سایربندپایان خشکی‌زی، اطلاعات به روز و قابل توجهی را برای همه علاقه‌مندان به مطالعه و جمع‌آوری این گروهِ متنوع جانوری ارایه کرده است. این کتاب در ۱۸ فصل، ۱۱۰ تکنیک جمع‌آوری، ۴۶۶ صفحه و بیش از ۳۰۰ تصویر رنگی تنظیم شده و مطالب آن مستند به منابع علمی روزآمد و مبتنی بر تجارب مولف در برنامه‌های نمونه‌برداری بلندمدت می‌باشد. به طور کلی، این کتاب  یک منبع علمی کامل، غنی و ضروری برای دانشجویان، اساتید و محققین علاقمند به جمع‌آوری حشرات و سایر بندپایان است. تنوع و جزییات روش‌های جمع‌آوری به همراه نکات مهم در تطبیق روش‌ها برای کسب بهترین نتیجه در زیستگاه‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های مطالب این کتاب به شمار می‌شود.

کتاب، با یک پیشگفتار کوتاه و در عین حال جامع، توضیحات کاملی را در خصوص اهمیت موضوعی در اختیار خواننده قرار داده است. مقدمه کتاب اهمیت به مطالعه‌ی بندپایان، نکات کلی در خصوص برنامه‌ریزی سفرهای نمونه‌برداری، کلیاتی درباره روش‌های نمونه‌برداری و نگهداری آنها در مراکز تحقیقاتی و موزه‌ها پرداخته است. فصول بعدی این کتاب به نحوی تنظیم شده که تمام جزییات و نکات مربوط به هر یک از روش‌ها به طور کامل شرح داده شده است. خوشبختانه در حال حاضر توجه محققان و دانشجویان به علم حشره‌شناسی بیش از گذشته و با محور انجام مطالعات علمی دقیق در سطح بین‌المللی بوده و حتی شرکت‌های تجاری تولید و تامین‌کننده ابزارهای تخصصی و عمومی حشره‌شناسی نیز در داخل کشور توسعه پیدا کرده‌اند.

جلد دوم کتاب شامل مطالبی درباره روش‌های جمع‌آوری تخصصی هر یک از گروه‌های حشرات و بندپایان خشکی‌زی به همراه روش‌های آماده‌سازی، نگهداری و مراقبت از موزه‌های حشره‌شناسی و جلد سوم نیز شامل مطالبی در خصوص جمع‌آوری، نگهداری و مطالعه نمونه‌های حشرات و بندپایان خواهد بود.

مولف کتاب استاد گروه گیاهپزشکی دانشگاه زابل بوده، اصول سم‌شناسی کشاورزی در دو جلد از دیگر آثار وی می باشد.

 

عنوان کتاب: روش های جمع آوری حشرات و سایر بندپایان خشکی زی (جلد اول)

مولف: احسان رخشانی

ناشر: مینوفر

تعداد صفحه: ۴۶۶ – مصور رنگی

تاریخ نشر: اسفند ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قطع کتاب: وزیری

وزن: ۸۰۰ گرم

شابک: ۳-۱۳۲-۴۷۴-۶۰۰-۹۷۸

 

برای دانلود بخش ابتدایی کتاب کلیک کنید

روش های جمع آوری حشرات و سایر بندپایان خشکی زی

 

 

 


نوشته شده در : یکشنبه 15 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: دانلود ، رایگان ، کتاب ، روش ، های ، جمع ، آوری ،

انکر تکست Anchor Text و تاثیر آن بر سئو !

انکر تکست Anchor Text و تاثیر آن بر سئو !

مدیران سایت های محتوا محور همیشه باید هوشیار باشند که در هنگام نوشتن محتوای سایت خود نکات محتوا نویسی را رعایت کنند تا در آینده مجدد مجبور به ویرایش متون سایت خود نشوند.یکی از این نکات بسیار مهم در سئو سایت تاثیر بسیار زیادی دارد Anchor Text است.

.

Anchor Text چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام مطالعه یک متن کلماتی را در بین متن مشاهده کنید که به شکل لینک هستند و اگر بر روی آنها کلیک نمایید به یک مطلب دیگر در همان سایت یا سایتی دیگر  ارجاع داده میشوید.به نوشته هایی که به شکل لینک ساخته می شوند Anchor Text می گویــند.برای مثـال به کلمــــه "کلمات کلیدی" توجه کنید.این کلمه به شکل یک لینک به مطلبی دیگر در سایت اول آموز لینک شده است و با کلیک بر روی آن شما را به آن مطلب هدایت می کند.به این گونه کلمات Anchor Text می گوییم.

.

Anchor Text

.

فقط کلمات را می توان به شکل Anchor Text نوشت؟

 Anchor Text ها فقط شامل کلمات لینک داده شده نیستند بلکه ما Anchor های دیگری نیز در متون استفاده می کنیم.یکی از این انکرها همان آدرس سایت ها هستند که با همان شکلی که نام دامنه آنها است نوشته شده و لینک می شوند.برای مثال این آدرس " https://www.avalamooz.com " یک Naked Link Anchors است که به شکل آدرس سایت نوشته شده است.مدیران سایت ها بسته به قصدی که در نوشتن متن دارند گاهی اسم یک سایت را به همان شکل دامنه آن لینک کرده و به کاربران معرفی می کنند.یکی دیگر از Anchor های رایج در سایت ها انکر به تصاویر است.وقتی تصویری را در یک متن مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن به مطلبی دیگر ارجاع داده می شوید پس شما با یک انکر تصویر مواجه شده اید که مدیر سایت قصد داشته تا کاربر با دیدن تصویر و کلیک بر روی آن به مطلبی خاصی ارجاع داده شوند که به آنها Image Anchors نیز می گویند.انواع انکر های دیگری نیز داریم که در اینجا به تفاوت های آنها میپردازیم:

.

Exact Match Anchor Text : این مدل انکر تکست ها اثر بخشی زیادی در سئو سایت شما دارند و بدین معنی است که شما باید سعی کنید در ساخت Anchor Text از همان کلمات کلیدی که در صفحه ای که میخواهید به آن لینک دهید استفاده کنید.برای مثال اگر صفحه ای دارید که در آن در مورد صفحات فروشگاه های اینترنتی محتوا نویسی کرده اید حتما در متون دیگر خود از انکر تکست هایی با کلمات کلیدی آن متن مانند "فروشگاه اینترنتی" استفاده کنید.

.

Partial Match Anchor Text : این مدل انکر تکست زمانی کاربرد دارد که شما تصمیم دارید به یک محتوای دیگر لینک بدهید ولی نه با کلمات کلیدی آن متن بلکه کلمه یا جمله ای جایگزین آن.برای مثال به جای نوشتن "سئو"  و لینک به آن میتوان از جمله "پنج اصل اساسی در سئو" استفاده نمایید.

.

Zero Match Anchor Text : برای ایجاد متونی که به شکل عمومی نوشته می شود و ربطی به متن یا کلمات کلیدی آن ندارد از این انکر تکست استفاده می کنیم.برای مثال "اینجا کلیک کنید" یک Anchor Text است که شباهتی به متن نوشته شده آن ندارد و به اصلاح به آن Zero Match می گویند.

.

Branded Anchor Text : وقتی تصمیم به نوشتن لینکی به سایتی دارید که آن سایت یک برند معروف است بهتر است تنها از اسم آن برند استفاده نمایید.برای مثال ما برای معرفی دیجیکا به کاربران خود از Anchor Text با عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده نمی کنیم.بلکه بهتر است به کلمه "دیجیکالا" لینک بدهیم.

 

چند بار در محتوای خود از Anchor Text استفاده کنیم؟

با به این نکته مهم توجه داشته باشید که موتورهای جستجو و مخصوصا موتور جستجوی گوگل که در لا به لای سایت شما خزیده و تمام تنظیمات را چک می کنند همواره به چک کردن Anchor Text ها توجه خاصی دارند.مدیران سایت های محتوا محور باید توجه داشته باشند که در هر متن خود حداکثر 2 بار از یک Anchor Text استفاده کنید و نوشتار هر 2 بار آن را نیز مانند هم قرار ندهید.برای مثال وقتی میخواهید یک انکر تکست به یک متن با موضوع "سئو" در سایت خود لینک دهید حتما یک بار آن را با همین شکل نوشته و سری بعد آن را به شکل "Seo" بنویسید و سعی کنید از قرار دادن Anchor Text های تکراری و غلو آمیز خودداری کنید.اگرچه در حال حاضر گوگل جریمه ای برا سایت هایی که انکر تکست های تکراری زیادی در یک متن قرار می دهند وضع نکرده است اما اثر بخشی یک Anchor Text در یک محتوا فقط برای یک بار و نهایتا دو بار است و باید این احتمال را داد که در آینده و در الگوریتم های جدید گوگل این روش محتوا نویسی بازبینی شده و برای مدیران سایت ها جریمه داشته باشد.

.

انکر تکست

.

چگونه یک Anchor Text با کارایی بالا برای سئو بنویسیم !

اگر میخواهید Anchor Text شما کارایی بالایی را برای موتورهای جستجو داشته باشد باید به این نکته توجه کنید که بهتر است حتما یکبار در محتوای خود از یک انکر تکست با موضوع آن متن قرار دهید.به زبان ساده اگر شما در حال نوشتن متنی برای آموزش "کلمات کلیدی" هستید حتما این کلمه را به شکل Anchor Text در متن خود قرار داده و آن را به سایتی مثل ویکی پدیا و با این موضوع لینک دهید.نکته بسیار مهم بعدی که حتما توسط گوگل زیر ذره بین قرار میگیرد مرتبط بودن Anchor Text شما با محتوایی است که به آن لینک داده اید.گوگل برای جلوگیری از هرگونه تقلب توسط مدیران سایت ها به بررسی محتوای انکر تکست شما می پردازد و در صورت مغایرت با لینک مورد نظر برای سایت شما جریمه در نظر گرفته که این جریمه شامل افزایش رتبه الکسای شما می شود.پس با رعایت این 2 نکته مهم و حیاتی علاوه بر ساخت محتوای سئو محور، از جریمه های گوگل نیز در امان باشید.

.

Anchor text types

.

نحوه نوشتن یک Anchor Text با کد HTML !

امروزه با گسترش ابزار های طراحی سایت دیگر نیاز چندانی به نوشتن کد html هر لینک ندارید و با چند کلیک می توانید به راحتی یک انکر تکست ایجاد کنید.اما برای آن دسته از کاربرانی که تصمیم دارند کدهای سایت خود را خودشان بنویسند باید بگویم که این خط "<a href="url">link text</a>" نمونه یک کد html برای ساخت Anchor Text ها است.

.

کلام آخر !

از امروز تصمیم بگیرید برای تمام متون خود اصول سئو را رعایت نمایید.

 


نوشته شده در : پنجشنبه 12 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: انکر ، تکست ، Anchor ، Text ، و ، تاثیر ، آن ،

انکر تکست Anchor Text و تاثیر آن بر سئو !

انکر تکست Anchor Text و تاثیر آن بر سئو !

مدیران سایت های محتوا محور همیشه باید هوشیار باشند که در هنگام نوشتن محتوای سایت خود نکات محتوا نویسی را رعایت کنند تا در آینده مجدد مجبور به ویرایش متون سایت خود نشوند.یکی از این نکات بسیار مهم در سئو سایت تاثیر بسیار زیادی دارد Anchor Text است.

.

Anchor Text چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام مطالعه یک متن کلماتی را در بین متن مشاهده کنید که به شکل لینک هستند و اگر بر روی آنها کلیک نمایید به یک مطلب دیگر در همان سایت یا سایتی دیگر  ارجاع داده میشوید.به نوشته هایی که به شکل لینک ساخته می شوند Anchor Text می گویــند.برای مثـال به کلمــــه "کلمات کلیدی" توجه کنید.این کلمه به شکل یک لینک به مطلبی دیگر در سایت اول آموز لینک شده است و با کلیک بر روی آن شما را به آن مطلب هدایت می کند.به این گونه کلمات Anchor Text می گوییم.

.

Anchor Text

.

فقط کلمات را می توان به شکل Anchor Text نوشت؟

 Anchor Text ها فقط شامل کلمات لینک داده شده نیستند بلکه ما Anchor های دیگری نیز در متون استفاده می کنیم.یکی از این انکرها همان آدرس سایت ها هستند که با همان شکلی که نام دامنه آنها است نوشته شده و لینک می شوند.برای مثال این آدرس " https://www.avalamooz.com " یک Naked Link Anchors است که به شکل آدرس سایت نوشته شده است.مدیران سایت ها بسته به قصدی که در نوشتن متن دارند گاهی اسم یک سایت را به همان شکل دامنه آن لینک کرده و به کاربران معرفی می کنند.یکی دیگر از Anchor های رایج در سایت ها انکر به تصاویر است.وقتی تصویری را در یک متن مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن به مطلبی دیگر ارجاع داده می شوید پس شما با یک انکر تصویر مواجه شده اید که مدیر سایت قصد داشته تا کاربر با دیدن تصویر و کلیک بر روی آن به مطلبی خاصی ارجاع داده شوند که به آنها Image Anchors نیز می گویند.انواع انکر های دیگری نیز داریم که در اینجا به تفاوت های آنها میپردازیم:

.

Exact Match Anchor Text : این مدل انکر تکست ها اثر بخشی زیادی در سئو سایت شما دارند و بدین معنی است که شما باید سعی کنید در ساخت Anchor Text از همان کلمات کلیدی که در صفحه ای که میخواهید به آن لینک دهید استفاده کنید.برای مثال اگر صفحه ای دارید که در آن در مورد صفحات فروشگاه های اینترنتی محتوا نویسی کرده اید حتما در متون دیگر خود از انکر تکست هایی با کلمات کلیدی آن متن مانند "فروشگاه اینترنتی" استفاده کنید.

.

Partial Match Anchor Text : این مدل انکر تکست زمانی کاربرد دارد که شما تصمیم دارید به یک محتوای دیگر لینک بدهید ولی نه با کلمات کلیدی آن متن بلکه کلمه یا جمله ای جایگزین آن.برای مثال به جای نوشتن "سئو"  و لینک به آن میتوان از جمله "پنج اصل اساسی در سئو" استفاده نمایید.

.

Zero Match Anchor Text : برای ایجاد متونی که به شکل عمومی نوشته می شود و ربطی به متن یا کلمات کلیدی آن ندارد از این انکر تکست استفاده می کنیم.برای مثال "اینجا کلیک کنید" یک Anchor Text است که شباهتی به متن نوشته شده آن ندارد و به اصلاح به آن Zero Match می گویند.

.

Branded Anchor Text : وقتی تصمیم به نوشتن لینکی به سایتی دارید که آن سایت یک برند معروف است بهتر است تنها از اسم آن برند استفاده نمایید.برای مثال ما برای معرفی دیجیکا به کاربران خود از Anchor Text با عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده نمی کنیم.بلکه بهتر است به کلمه "دیجیکالا" لینک بدهیم.

 

چند بار در محتوای خود از Anchor Text استفاده کنیم؟

با به این نکته مهم توجه داشته باشید که موتورهای جستجو و مخصوصا موتور جستجوی گوگل که در لا به لای سایت شما خزیده و تمام تنظیمات را چک می کنند همواره به چک کردن Anchor Text ها توجه خاصی دارند.مدیران سایت های محتوا محور باید توجه داشته باشند که در هر متن خود حداکثر 2 بار از یک Anchor Text استفاده کنید و نوشتار هر 2 بار آن را نیز مانند هم قرار ندهید.برای مثال وقتی میخواهید یک انکر تکست به یک متن با موضوع "سئو" در سایت خود لینک دهید حتما یک بار آن را با همین شکل نوشته و سری بعد آن را به شکل "Seo" بنویسید و سعی کنید از قرار دادن Anchor Text های تکراری و غلو آمیز خودداری کنید.اگرچه در حال حاضر گوگل جریمه ای برا سایت هایی که انکر تکست های تکراری زیادی در یک متن قرار می دهند وضع نکرده است اما اثر بخشی یک Anchor Text در یک محتوا فقط برای یک بار و نهایتا دو بار است و باید این احتمال را داد که در آینده و در الگوریتم های جدید گوگل این روش محتوا نویسی بازبینی شده و برای مدیران سایت ها جریمه داشته باشد.

.

انکر تکست

.

چگونه یک Anchor Text با کارایی بالا برای سئو بنویسیم !

اگر میخواهید Anchor Text شما کارایی بالایی را برای موتورهای جستجو داشته باشد باید به این نکته توجه کنید که بهتر است حتما یکبار در محتوای خود از یک انکر تکست با موضوع آن متن قرار دهید.به زبان ساده اگر شما در حال نوشتن متنی برای آموزش "کلمات کلیدی" هستید حتما این کلمه را به شکل Anchor Text در متن خود قرار داده و آن را به سایتی مثل ویکی پدیا و با این موضوع لینک دهید.نکته بسیار مهم بعدی که حتما توسط گوگل زیر ذره بین قرار میگیرد مرتبط بودن Anchor Text شما با محتوایی است که به آن لینک داده اید.گوگل برای جلوگیری از هرگونه تقلب توسط مدیران سایت ها به بررسی محتوای انکر تکست شما می پردازد و در صورت مغایرت با لینک مورد نظر برای سایت شما جریمه در نظر گرفته که این جریمه شامل افزایش رتبه الکسای شما می شود.پس با رعایت این 2 نکته مهم و حیاتی علاوه بر ساخت محتوای سئو محور، از جریمه های گوگل نیز در امان باشید.

.

Anchor text types

.

نحوه نوشتن یک Anchor Text با کد HTML !

امروزه با گسترش ابزار های طراحی سایت دیگر نیاز چندانی به نوشتن کد html هر لینک ندارید و با چند کلیک می توانید به راحتی یک انکر تکست ایجاد کنید.اما برای آن دسته از کاربرانی که تصمیم دارند کدهای سایت خود را خودشان بنویسند باید بگویم که این خط "<a href="url">link text</a>" نمونه یک کد html برای ساخت Anchor Text ها است.

.

کلام آخر !

از امروز تصمیم بگیرید برای تمام متون خود اصول سئو را رعایت نمایید.

 


نوشته شده در : پنجشنبه 12 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: انکر ، تکست ، Anchor ، Text ، و ، تاثیر ، آن ،

GUEST POST یا پست مهمان چیست؟

GUEST POST یا پست مهمان چیست؟

در گذشته که سایت ها مثل امروز توسعه یافته و پیشرفته نبود و تمامی افراد در دنیا دسترسی به داشتن یک سایت محتوا محور نداشتند وبلاگ ها جایگاه خوبی در بین مردم داشتند.وبلاگ نویسی یکی از علاقه مندی های مردم دنیا شده بود و آنها با همان ابزارهای کوچکی که سرورهای وبلاگ نویسی در اختیار آنها می گذاشتند به انتشار محتوا و مطالب خود می پرداختند.در آن زمانی معنی و مفهوم سئو مانند امروز تا این حد مهم و قابل توجه نبود و وبلاگ نویسان اهمیت زیادی به سئو نمی دادند و البته موتورهای جستجو هم الگوریتم های لازم برای دریافت و پردازش سئو را نداشتند.اما امروزه معنی و مفهوم انتشار محتوا هم در وبلاگ ها و هم در سایت ها به کلی تغییر کرده و این مبحث به یکی از مهم ترین مباحث در زمینه طراحی سایت و ارتقاء رتبه سایت تبدیل شده است.

اما انتشار محتوا نیز مانند گذشته ساده و راحت نیست و نکات بسیار زیادی برای نوشتن یک محتوای خوب وجود دارد که باید آنها را رعایت کنیم که البته در اینجا قصد توضیح راجب نحوه محتوا نویسی نداریم و آن را در مقالات سایت قبلا انتشار داده ایم.

اما نکته بسیار مهم در ارتقاء رتبه سایت در گوگل و جذب ترافیک به سایت Guest Posting است.Guest Posting به معنی نوشتن مطلب و محتوایی در وبلاگ یا سایت دیگران است.بارها برای شما هم پیش آمده که مطلب مفیدی را از یک نویسنده در سایتی مشاهده می کنید که برای خود آن فرد نیست و تنها منبع مطلب و نام نویسنده در انتها یا ابتدای متن نوشته شده است.این روش یعنی انتشار مطالب در وب سایت دیگران با درج منبع شما یکی از مهم ترین راه های جذب ترافیک و البته جذب ترافیک مفید به سایت شما است که نباید از آن قافل شوید.به Guest posting در زبان فارسی پست مهمان می گویند.نام دیگر پست مهمان ، Guest Blogging است.
 

 

آیا باید به دیگران به راحتی اجازه انتشار مطالبشان در سایت خودم را بدهم؟

من به شخصه معتقد هستم که باید این کار انجام شود و با روی باز این کار را برای دیگران انجام می دهم.Guest Posting یا Guest Blogging نیاز به تعامل دارد و اگر شما این اجازه را به دیگران بدهید که مطالبشان را در سایت شما با درج منبع انتشار دهند، قطعا این امر نیز در آینده برای شما آسان تر خواهد بود و در کل Guest Posting از تعامل بالای مدیران سایت ها سرچشمه می گیرد اما می توانید برای درج پست های مهمان در سایت خود قوانینی را معین کنید که بهتر است از درج قوانین سخت گیرانه خودداری کنید.

.

Guest posting


Guest Posting باعث آشنایی کاربران جدید با سایت شما می شود !

از فواید اصلی انتشار پست در وب سایت دیگران ارجاع کاربرانی است که تا دیروز حتی نام سایت شما را هم نشنیده بودند.ممکن است این آشنایی و اشترک گذاری مطالب شما توسط آنها به مرور زمان کاربران و همراهان زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.داشتن هر کاربر متعهد به سایت به معنی داشتن یک رسانه کوچک است که خود به خود برای شما تبلیغات کرده و فالوورهای زیادی را برای شما به همراه می آورند.

.


قوانین انتشار پست مهمان در سایت ما

برای انتشار مطالب دیگران در سایت بهتر است این نکات را رعایت نمایید:

1- لینک به سایت شخص نویسنده مطلب

2- انتشار مطلب در توئیتر خود

3- انتشار مطلب در فیسبوک خود

4- تشکر از فرد نویسنده

5- پاسخ به کامنت ها دیگران

.

کدام وبلاگ ها مناسب برای دریافت پست مهمان ما است؟ 

باید سعی کنید وبلاگ هایی را که مطالب مرتبط با سایت شما را منتشر میکنند پیدا کرده و در آنها پست مهمان خود را قرار دهید.برای یافتن این وبلاگ ها می توانید در گوگل به جستجو بپردازید.با سرچ کلماتی همچوندریافت پست مهمان ، درج پست مهمان یا پذیرش پست مهمان می توانید وبلاگ هایی را پیدا کنید که با صنعت شما یکی بوده و آماده پذیرش پست های شما در سایت خود باشند.علاوه بر وبلاگ های مرتبط می توانید در وبلاگ هایی که نویسنده های معروفی دارند پست مهمان خود را قرار دهید.این کار در جذب ترافیک بالا اثر زیادی دارد اما تاثیری که وبلاگ های مرتبط با فعالیت شما دارند بسیار بیشتر از وبلاگ های عمومی است.

.

نحوه نوشتن محتوای پست مهمان!

اول از همه باید یادمان باشد که پست مهمان وسیله ای برای تبلیغات شما نیست.پس سعی نکنید در نوشتن محتوای آن غلو کرده و سعی در معرفی محصولی از خود یا خدماتی از خود را داشته باشید.پست مهمان در اصل پستی است که کاربران علاقه مند به شما را از نحوه ارائه مطلب شما به سایتتان می کشاند.به زبان ساده بگویم وقتی پست مهمان در قالبی حرفه ای و با مطلبی مفید و کاربردی درج شود کاربر بعد از مطالعه آن به انتهای پست رسیده و با دیدن نام شما به عنوان نویسنده پست ترغیب می شود تا پست ها یا آموزش های بیشتری از شما را داشته باشد، پس به سایت شما مراجعه می کند تا از مطالب دیگر شما نیز استفاده کند.پس باید محتوای مطلبی که قصد دارید به عنوان Guest Post در سایت دیگری درج کنیم با سئو مناسب و تصاویر با کیفیت و متنی پر محتوا ساخته و منتشر شود.

سئو

.

اهمیت Guset Posting چقدر است؟ 

به جرعت میتوان گفت اهمیت Guest post کردن مطالب در وب سایت دیگران تا پنج برابر اهمیت انتشار یک محتوا در سایت خودتان است.قطع به یقین یکی از اصلی ترین کلیدهای بالا رفتن سایت شما در اینترنتGuest posting است پس از آن قافل نشوید.

.

Guset Posting با پرداخت هزینه؟ 

من به شما توصیه می کنم تا برای Guest posting هزینه اضافی پرداخت نکنید و تا جایی که ممکن است این کار را با تعامل با مدیران سایت ها و وبلاگ ها به صورت رایگان انجام دهید.باید دیگران را متقاعد کنید که محتوای شما آنقدر ارزشمند است که مدیران سایت ها بدون اطلاع شما مطلب شما در سایت خود انتشار دهند و بازخورد آن را شما در آینده خواهید دید.پس تا جایی که ممکن است از پرداخت هزینه خودداری کنید مگر در یک صورت!

در برخی موارد ما نیاز به دریافت ترافیک بالایی داریم تا یا وب سایت را در گوگل بالا ببریم یا محصولی را در سایت خود به دیگران با انتشار محتوا معرفی کنیم.اگر وب سایتی را سراغ دارید که از نظر رتبه الکسا در جایگاه خوبی است، به صرفه است تا پرداخت هزینه ای مطلب خود را در سایت آنها انتشار دهید.امروزه سایتهای زیادی مطالب دیگران را در سایت خود با درج منبع انتشار می دهند و به نوعی تبلیغات غیر مستقیم را برای آن شخص انجام می دهند.پس سعی کنید اول محتوای ارزشمند تهیه کرده و در ضمن آن را در سایت هایی با محتوای شبیه و کاربرانی با سلیقه مشابه به کاربران خود انتشار دهید تا بازخورد خوبی را دریافت کنید.با این کار یک Backlinkخوب برای سایت خود ساخته اید.

.

 


نوشته شده در : چهارشنبه 11 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: GUEST ، POST ، یا ، پست ، مهمان ، چیست؟ ،

سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟

سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟

یکی از راه های بسیار کاربردی در بالا بردن فروش هر سایتی استفاده از سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing است.در این روش فروشنده در ازای فروش محصول ، قسمتی از هزینه محصول خود را به معرف آن پرداخت می کند و در اصل فرد معرف را در فروش خود شریک کرده و یک فروش مشارکتی را انجام می دهند.
 

همکاری در فروش چیست؟

زمانی که خبری از بازاریابی اینترنتی به شکل امروز نبود در بازار سنتی افراد با هوشی حضور داشتند که برای افزایش فروش خود دست به همکاری در فروش می زدند.این افراد علاوه بر فروش عادی خود دست به ابتکاری زدند که به آن همکاری در فروش می گویند.آنها فروش عادی و معمولی خود را داشتند ولی برای افزایش فروش خود از نیروی انسانی دیگر افراد استفاده می کردند.آنها از سود خود کم کرده اند ولی تعداد فروش خود را افزایش دادند و این راز بزرگی در فروش بود که در زمان گذشته هر کسی از آن خبر نداشت.امروزه با گسترش دنیای اینترنت و رونق فروش های اینترنتی در هر گوشه و کناری باز هم افراد باهوشی هستند که برای افزایش فروش خود از همکاری در فروش استفاده می کنند که به آن Affiliate Marketing می گویند.
.

کاربرد مشارکت در فروش در بازار سنتی چگونه است؟

در بازار سنتی فروش و مشارکت در آن یک امر طبیعی است که آن را در شرکت های زیادی مشاهده می کنیم.برای مثال بازار مسکن یکی از بزرگترین بازارهای سنتی در زمینه Affiliate Marketing است.به این شکل که بسیاری از مشتریان در ازای پرداخت مبالغ قابل توجهی به بنگاه داران آنها را ترغیب به فروش واحد های خود به دیگران می کنند و یا شرکت های بازاریابی شبکه ای که امروزه بسیاری از آنها مجوز گرفته و قانونی هستند که برای مثال می توان به شرکت معروف محصولات بهداشتی بادران اشاره کرد.این شرکت با کم کردن سود خود و به اشتراک گذاشتن آن با افرادی که در این شرکت عضو شده اند فروش بسیار خیره کننده ای را در سال دارد.البته روند کار این شرکت بدین شکل است که مدیران آن تمام محصولات بهداشتی چندین شرکت غیر معروف ایرانی را که فروش بالایی در زمینه محصولات بهداشتی ندارند یکجا خریداری کرده و آن را با برند خود و با همکاری در فروش به تمام ایران بفروش می رساند.

.

.نحوه کار با سیستم Affiliate Marketing !

فروشنده های محصولات اینترنتی و دیجیتالی علاوه بر فروش روزانه خود برای افزایش فروش می توانند از سیستم Affiliate Marketing استفاده کنند و برای این کار ابتدا باید مقداری از سود خود را کم کرده و آن را با دیگر فروشنده ها به اشتراک بگذارید.اما چگونه می شود سود حاصل از محصولات دیجیتالی را تقسیم کرد؟

بیایید با یک مثال برای شما این موضوع را توضیح دهم.بر فرض شما محصولی تهیه کرده اید و آن را برای فروش در سایت خود به قیمت 50 هزار تومان به فروش گذاشته اید.شما می توانید با بازاریابی و ترفندهایی که خودتان آموخته اید به فروش محصولات خود بپردازید اما آیا این فروش آخر خط شما است؟ قطعا این یک اشتباه است که فقط به فروش خود متکی باشید و باید از توان دیگران نیز در جهت سودآوری استفاده نمایید و به اصلاح ساده از همکاری در فروش نیز بهره ببرید.حالا شما محصولی دارید که 50 هزار تومان ارزش دارد و شما در اصل یک بار آن را ساخته اید و هیچ مواد اولیه ای برای شما ندارد و شاید بشود گفت از هر فروش شما حداقل 40 هزار تومان از آن سود می کنید.پس بهتر است بجای ماهی 100 مشتری که هر کدام 40 هزار تومان به شما سود می رسانند 100 مشتری دیگر نیز با سود کمتر و برای مثال 30 هزار تومان نصیب شما شود.10 هزار تومان سود باقی مانده را به افرادی دهید که کالای شما را به مشتریان معرفی و میفروشند.این افراد در اصل بازاریابانی هستند که به نوعی در سود شما شریک می شوند ولی در عوض سود خوبی را نصیب شما می کنند.

.

همکاری در فروش

.

چقدر باید از سود خود را برای همکاری در فروش بگذاریم !

اینکه تصمیم بگیریم چقدر از سود خود را با همکاری در فروش به اشتراک بگذاریم به موارد زیادی بستگی دارد که مدیران سایت ها باید خودشان در این موارد تجزیه و تحلیل درستی کنند.برای مثال وقتی شما محصولی دارید که فروش خوبی را در بازار دارد دلیل وجود ندارد که شما سود خود را تا حد زیادی کم کنید تا فروش بیشتری نصیبتان شود و این روند سود دهی برای شما بدون از دست دادن مبلغی خود به خود به جلو پیش می رود و با تبلیغات می شود آن را هر روز بیشتر و بیشتر کرد.ولی اگر احساس می کنید که کالای شما فروش خوبی دارد اما با سیستم Affiliate Marketing میتوان این سود را تا حد زیادی بیشتر کرد پس در انتخاب آن شک نکنید و مقداری از سود روزانه خود را کم کرده و آن را به بازاریابانی بدهید که قطعا در آینده یکی از محورهای اصلی درآمدزایی شما هستند.

.

معرفی چند برند فعال در زمینه همکاری در فروش محصولات دیجیتالی

یکی از معروف ترین برندهایی که در زمینه فروش محصولات دیجیتالی در دنیای اینترنت فعالیت دارد پرتال دیجیکالااست.این وب سایت که فکر میکنم تمام کاربران اینترنتی به خوبی آن را بشناسند هزاران محصول متفاوت را با قیمت های مناسب به فروش می رساند.اما همین برند خلاق و بزرگ ایرانی نیز به سود فروش عادی خود اکتفا نکرده و برای فروش بیشتر، سود خود را با کاربرانی که محصولات آن را به دیگران معرفی می کنند به اشتراک می گذارد.دیجیکالا به افرادی که علاقه به همکاری در فروش را دارند یک پنل شخصی داده و به آنها سودی در ازای هر فروش محصولات دیجیکالا را می دهد که به نوعی این سایت کار آفرینی نیز کرده است.

.

Affiliate Marketing در دیجیکالا

یکی دیگر از برندهایی که با ابتکار بسیار عالی یک فروشگاه اینترنتی را به صورت رایگان با تمام امکانات در اختیار کاربران خود قرار می دهد سایت sellfile.ir می باشد.این سایت که به منظور فروش فایل و محصولات دیجیتالی راه اندازی شده است یک پنل حرفه ای را در اختیار کاربرانی قرار می دهد که از خود فروشگاهی برای فروش فایل های خود ندارند و در اصل محیطی را برای فروش در اختیار آنها قرار میدهد و مقداری از سود آنها را به عنوان همکاری در فروش از کاربران دریافت می کند.این وب سایت تمامی فایل های شما را با کارمزد 25% به فروش می رساند.این یعنی از فروش 100% کالای شما یک چهارم مبلغ را به عنوان سود خود برداشته و باقی مبلغ را به عنوان فروش شما در اختیارتان قرار میدهد.من به شخصه به تمام مدیران سایتهایی که فایل های آموزشی برای فروش دارند توصیه میکنم اگر سود آنها متوسط بوده و جا برای فروش بیشتر دارند حتما از این سایت و سایت های نمونه استفاده نمایند تا سود بیشتری را در ماه نصیب خود کنند.

.

sellfile.ir و مشارکت در فروش

.

یکی دیگر از سایتهایی که به همکاری در فروش مشغول است هایپر مارکت کالیمانگا است.این فروشکاه اینترنتی که محصولات یک سوپرمارکت را عرضه می کند برای فروش بیشتر از کاربران خود استفاده کرده و آنها را برای دریافت سود بیشتر به فعالیت و درآمدزایی ترغیب می کند.

سایت کالیمانگا-مشارکت در فروش

.

مزایای استفاده از  Affiliate Marketing

از مزایای اصلی استفاده از همکاری در فروش می توان به سودآوری بیشتر با کمک بازاریابی کاربران دیگر و علاوه بر آن جذب ترافیک به سایت و در نتیجه بالا بردن رتبه گوگل و همچنین ارتقاء ارزش آن سایت در الکسا می باشد.همکاری در فروش در اصل نوعی جذب ترافیک بیشتر به سایت شما است پس شما با این روش با یک تیر دو نشان را زده اید.

.

کلام آخر !

فروش محصولات دیجیتالی امروزه در اینترنت خواهان زیادی دارد و با گسترش اینترنت در شهرها و روستاها، کاربران بیشتری برای خرید های اینترنتی مخصوصا فایل های آموزشی اقدام می کنند و این زمینه ای مناسب را برای مدیران سایت ها و همچنین فعالان بازاریابی فراهم آورده است.مدیران سایت ها با کمک بازاریابان اینترنتی فروش خود را چند برابر کرده و کاربران اینترنتی نیز می توانند با بازاریابی محصولات دیگران به شکل اینترنتی کسب درآمد داشته باشند.

توسعه دنیای اینترنت علاوه بر افزایش آگاهی مردم، برای آنها زمینه های زیادی را برای کسب درآمد فراهم کرده است که در بسیاری از موارد نیازی به داشتن تخصص خاصی برای فروش نیست و می توان با کمی ذکاوت درآمد های خوبی را از دنیای دیجیتال به دست آورد.

 


نوشته شده در : چهارشنبه 11 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: سیستم ، همکاری ، در ، فروش ، یا ، Affiliate ، Marketing ،

سفارش غذای شرکتی و پرسنلی

از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در افزایش بهره‌وری سازمان که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، غذا و تغذیه‌ای است که کارمندان از آن در محل کار بهره‌مند می‌شوند. سوالی که مطرح می‌شود این است که تغذیه سالم در محیط شرکت و بهره‌مندی کارمندان از غذای شرکتی باکیفیت چه تاثیری می‌تواند بر افزایش بازدهی در یک سازمان داشته باشد؟

 

به گزارش تجارت‌نیوز، در اغلب مواقع غذایی که در سازمان در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد، غذایی چرب و بدون تنوع مناسب است و نمی تواند مواد مغذی برای بدن را تامین نماید.

 

غذاهایی که در کترینگ‌های مخصوص غذای شرکتی عرضه می‌شوند به دلیل پخت در مقادیر زیاد و در نظر گرفتن سلیقه عموم معمولا دارای روغن و مواد افزودنی زیادی هستند. بنابراین بعد از مدتی به نظر مصرف­کننده تکراری و بی‌کیفیت می‌­رسند. نتیجه تغذیه نادرست در محیط کار، کاهش رضایت و بهره‌وری کارکنان و افزایش ریسک به خطر افتادن سلامتی و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر فشارخون، چاقی، کلسترول بالا، دیابت، مشکلات کلیوی و کبدی می­‌باشد.

 

موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که فرایند هضم تمامی غذاها مشابه با یکدیگر نیست و بدن واکنش متفاوتی نسبت به غذاها دارد. بعضی از غذاها همانند ماکارونی‌، نان و نوشابه فورا گلوکز آزاد می‌کنند  و باعث می شوند تا به سرعت بدن انرژی مورد نظر خود را جذب کند اما غذاهای چرب (مثل خورشت‌های چرب، چیزبرگر، پیتزا و…) فرایند هضم سخت‌تری دارند و بدن برای هضم این نوع غذا اکسیژن بیشتری باید مصرف کند.

 


نوشته شده در : سه شنبه 10 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: سفارش ، غذای ، شرکتی ، و ، پرسنلی ، غذای شرکتی ،

سفارش غذای شرکتی و پرسنلی

از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در افزایش بهره‌وری سازمان که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، غذا و تغذیه‌ای است که کارمندان از آن در محل کار بهره‌مند می‌شوند. سوالی که مطرح می‌شود این است که تغذیه سالم در محیط شرکت و بهره‌مندی کارمندان از غذای شرکتی باکیفیت چه تاثیری می‌تواند بر افزایش بازدهی در یک سازمان داشته باشد؟

 

به گزارش تجارت‌نیوز، در اغلب مواقع غذایی که در سازمان در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد، غذایی چرب و بدون تنوع مناسب است و نمی تواند مواد مغذی برای بدن را تامین نماید.

 

غذاهایی که در کترینگ‌های مخصوص غذای شرکتی عرضه می‌شوند به دلیل پخت در مقادیر زیاد و در نظر گرفتن سلیقه عموم معمولا دارای روغن و مواد افزودنی زیادی هستند. بنابراین بعد از مدتی به نظر مصرف­کننده تکراری و بی‌کیفیت می‌­رسند. نتیجه تغذیه نادرست در محیط کار، کاهش رضایت و بهره‌وری کارکنان و افزایش ریسک به خطر افتادن سلامتی و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر فشارخون، چاقی، کلسترول بالا، دیابت، مشکلات کلیوی و کبدی می­‌باشد.

 

موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که فرایند هضم تمامی غذاها مشابه با یکدیگر نیست و بدن واکنش متفاوتی نسبت به غذاها دارد. بعضی از غذاها همانند ماکارونی‌، نان و نوشابه فورا گلوکز آزاد می‌کنند  و باعث می شوند تا به سرعت بدن انرژی مورد نظر خود را جذب کند اما غذاهای چرب (مثل خورشت‌های چرب، چیزبرگر، پیتزا و…) فرایند هضم سخت‌تری دارند و بدن برای هضم این نوع غذا اکسیژن بیشتری باید مصرف کند.

 


نوشته شده در : سه شنبه 10 مهر 1397  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: سفارش ، غذای ، شرکتی ، و ، پرسنلی ، غذای شرکتی ،