امروز:

قبل از تمرین چه بخوریم، هنگام تمرین و بعد از ورزش چگونه تغذیه کنیم؟

قبل از تمرین چه بخوریم، هنگام تمرین و بعد از ورزش چگونه تغذیه کنیم؟

در حین تمرین مهم ترین نکته مصرف آب است. بدن شما در حین فعالیت به میزان آب بیشتری نیاز دارد.

قبل از تمرین چه بخوریم، هنگام تمرین و بعد از ورزش چگونه تغذیه کنیم؟

تغذیه قبل از تمرین چگونه باشد؟

  • وعده ی قبل تمرین خود را حدود یک تا دو ساعت قبل تمرین بخورید تا فرصت برای هضم آن باشد. این که یک ساعت فاصله باشد یا دو ساعت بستگی به میزان وعده ای دارد که متخصص یا مربی برای شما در نظر گرفته اند.
  • قبل از تمرین خوب آب بنوشید. بدن شما قبل تمرین باید هیدراته باشد.
  • همانطور که گفته شد کربوهیدرات برای سوخت رسانی به عضله حرف اول را می زند. وعده ی قبل تمرین باید حاوی کربوهیدرات باشد. این کربوهیدرات به ذخایر گلیکوژنی کبد و ماهیچه های شما رفته و باعث قدرت شما نیز می شود.
  • از کربوهیدرات های پیچیده استفاده کنید، مانند نان سبوس دار، ماکارونی، سیب زمینی و میوه ها استفاده کنید تا در تمام طول تمرین سوخت عضلانی شما محفوظ باشد. کربوهیدرات های ساده مانند قند و شکر همان ابتدای تمرین مصرف می شوند.
  • وعده ی قبل تمرین باید دارای مقدار متوسط پروتئین باشد.
  • غذاهای کم چرب را برای وعده ی قبل تمرین انتخاب کنید، چربی از جمله مواد دیر هضم می باشد که معده را به مدت طولانی درگیر هضم خود خواهد کرد. در مورد پروتئین هم اگر میزان مصرفش زیاد باشد همین اتفاق می افتد و بیشتر گردش خون به سمت معده رفته و از قدرت و نتیجه گیری تمرین شما می کاهد.
  • بهتر است حدود نیم ساعت قبل تمرین میزان کمی میوه مصرف کنید.
  • ساندویچ مرغ یا تخم مرغ با نان سبوسدار و همینطور میوه می توانند نمونه های خوبی برای تغذیه قبل تمرین باشند.

 

در حین ورزش تغذیه تمرینی چطور باشد؟

در حین تمرین مهم ترین نکته مصرف آب است. بدن شما در حین فعالیت به میزان آب بیشتری نیاز دارد، برای فعالیت های حیاتی، تعادل دمایی، رشد عضلات و حتی چربی سوزی. پس سعی کنید هر 15-20 دقیقه یک لیوان آب مصرف کنید البته به شرطی که موجب سنگینی و ناراحتی شما نشود.

در مورد نوشیدنی ورزشی و سوخت رسانی به عضلات در حین تمرین نیز 6-8% نوشیدنی می تواند حاوی کربوهیدرات باشد، به خصوص اگر هدف افزایش حجم عضلانی باشد. کربوهیدرات مصرفی در حین تمرین به دلیل اینکه باید فوری در اختیار سلول ها قرار گیرند ترجیحا کربوهیدرات ساده مانند شکر باشد.

نوشیدنی ورزشی بخصوص پس از یک ساعت از تمرین اهمیت زیادی پیدا می کند. می توانید مقداری نمک و شکر (میزان به دستور متخصص یا مربی بر اساس شرایط شخص تعیین می شود) را به عنوان نوشیدنی ورزشی مصرف کنید و از آبلیمو برای طعم دهی استفاده کنید.

 

فرصت طلایی  برای سوخت رسانی به عضله، بعد تمرین

اکنون زمانی است که شما پس فعالیت انرژی زیادی را سوزانده اید و بدن شما با ذخایر خالی در انتظار مواد غذایی است. این زمان بهترین زمان برای رشد عضلانی می باشد و تغذیه در این مرحله اهمیت زیادی دارد. به چند نکته در رابطه با تغذیه پس از تمرین توجه کنید:

  • همانطور که گفته شد اکنون بدن شما نیازمند انرژی است. حدود 20-60 دقیقه پس از تمرین بهترین زمان برای سوخت رسانی به عضله می باشد.
  • کربوهیدرات سوخت اصلی سلول های شماست. پروتئین نیز در حجم عضلانی اهمیت زیادی دارد. پس وعده پس از تمرین حتما دارای این دو ماده باشد.
  • پس از تمرین بهتر است بلافاصله از کربوهیدرات ساده استفاده کنید، مانند آب میوه. البته کربوهیدرات پیچیده نیز که در مورد قبلی توضیح دادیم تا یک ساعت پس از تمرین مصرف شود.
  • ساندویچ مرغ (مرغ سرخ نشده باشد)، ساندویچ کره بادام زمینی و شیرکاکائو می توانند وعده های خوبی برای مصرف پس از تمرین باشند.
  • بسیاری افراد در رابطه با اهمیت شیرکاکائو پس از تمرین کنجکاو هستند. شیرکاکائو نیز به دلیل این که هم دارای کربوهیدرات و هم پروتئین می باشد می تواند پس از تمرین گزینه مناسبی باشد. البته به شرط کم چرب بودن.

 

چرا تغذیه مهم است!

همانطور که می دانید تناسب اندام تابع سه فاکتور مهم شامل تمرین، تغذیه و خواب می باشد. در این مقاله سعی شد در رابطه با جزئی از تغذیه، که مربوط به تغذیه تمرینی می باشد صحبت شود.

موارد گفته شده تقریبا برای تمامی ورزش ها می تواند کاربرد داشته باشد اما در ورزش های مختلف شاید کمی تفاوت در نحوه تغذیه وجود داشته باشد که متخصصین فعال در این زمینه ها تصمیم گیرنده برای جزئیات این مسائل می باشند. میزان غذای مصرفی برای تمرین نیز بر اساس میزان فعالیت شخص و ویژگی های فردی متغیر است.

 

 


نوشته شده در : چهارشنبه 10 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

نرم افزار صدور فاکتور و مدیریت فروش ره پویان

نرم افزار صدور فاکتور و مدیریت فروش ره پویان

  • نرم افزار صدور فاکتور و مدیریت فروش ره پویان

    امروز: دوشنبه 8 مهر 1398

    • فروشگاه ساز رایگان فایل ، همکاری در فروش فایل | سل یو

    دسته بندی محصولات

    بخش همکاران

    لینک دوستان

    بلوک کد اختصاصی

    نرم افزار صدور فاکتور و مدیریت فروش ره پویاندسته: نرم افزار کاربردی
    بازدید: 29 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 12340 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 5

    برنامه ای جهت مدیریت فروش و صدور فاکتور و مدیریت حسابهای مشتریان

    قیمت فایل فقط 78,100 تومان

    خرید

    نرم افزار مدیریت فروش و صدور فاکتور ره پویان

    نرم افزاری زیبا با کاربری ساده برای تمامی اصناف ، با استفاده از این برنامه میتوانید در کمترین زمان ممکن برای مشتریان و همکاران خود فاکتور فروش و خرید و غیره را به ثبت برسانید و ریز حساب تمامی مشتریان را به صورت گزارش و آماده چاپ مشاهده نمایید

    پنل آمار فروش بر روی صفحه به صورت همزمان

    گزارش کالاهای انبار و چاپ انها

    ریز گزارش حساب مشتریان و همکار و غیره در تمامی مراحل برنامه

    گزارش فروش روزانه - هفتگی - ماهانه و سالانه

    چاپ فاکتور با ذکر مالیات ارزش افزوده و تخفیف و غیره ( که تمامی آنها به صورت دستی فعال و غیر فعال میشود )

    پیش نمایش فاکتور - تنظیمات چاپ - تنظیمات برنامه و امکانات دیگر که در برنامه قابل مشاهده میباشد .

    نرم افزار مدیریت فروش و صدور فاکتور ره پویان

    قیمت فایل فقط 78,100 تومان

    خرید

    برچسب ها : نرم افزار صدور فاکتور مدیریت فروش حسابداری ساده

 


نوشته شده در : دوشنبه 8 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: نرم ، افزار ، صدور ، فاکتور ، و ، مدیریت ، فروش ،

فهرست بهای واحد پایه رشته ابنیه سال 95 با فرمت اکسل

فهرست بهای واحد پایه رشته ابنیه سال 95 با فرمت اکسل

 


نوشته شده در : دوشنبه 8 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: فهرست ، بهای ، واحد ، پایه ، رشته ، ابنیه ، سال ،

ریمل حجم دهنده میبلین Lash Sensational Mascara

 

ریمل حجم دهنده میبلین Lash Sensational Mascara

یک محصول خوب دیگر از میبلین! طبق ادعای شرکت، این ریمل مژه هارا بخوبی پر میکند. با توجه به فرمولاسیون و همچنین طراحی بسیار خوب برس، باید گفت که این ادعای شرکت درست است.

 


نوشته شده در : جمعه 5 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: ریمل ، حجم ، دهنده ، میبلین ، Lash ، Sensational ، Mascara ،

ریمل حجم دهنده دیور Diorshow Iconic Overcurl Mascara

 

ریمل حجم دهنده دیور Diorshow Iconic Overcurl Mascara

برس خمیده این ریمل باعث خواهد شد که بتوانید تمام مژه ها را از ریشه تا بالا پوشش دهید. بعد از چند بار کشیدن می توانید به حجم خوبی برسید.

 


نوشته شده در : جمعه 5 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: ریمل ، حجم ، دهنده ، دیور ، Diorshow ، Iconic ، Overcurl ،

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. درواقع آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد.

شروع سئو

در اوایل سال 1990 اولین موتور‌های جستجو کار خود را آغاز کردند بعضی از محبوب‌ترین آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهای جستجو را به دید یک لیست فهرست شده نگاه می‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اولیه بر اساس حروف الفبا انجام می‌شد. در این لیست صفحاتی همچون AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با رشد مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید‌تری ظاهر می‌شدند که از الگوریتم‌های رتبه‌بندی پیچیده‌تری استفاده می‌کردند. این الگوریتم‌ها با معیار تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا یک عبارت در یک صفحه استفاده شده تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌های شبیه key-words برای فهم محتویات وب سایت‌ها استفاده می‌کردند. به دنبال این رشد سئو برای بیشتر دیده شدن سایت‌ها فعالیت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندی صفحات توسط موتور‌های جستجو، مهندسین سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پیدا کردن راه‌هایی جهت تاثیرپذیری در رتبه بندی این موتورها چه با استفاده از روش‌های اخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی و سئو مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد کلیک‌ها را شامل می‌شود، قرار گیرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه سفید یا White Hat

 به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 


نوشته شده در : سه شنبه 2 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: تکنیک ، های ، سئو ، سایت ، برای ، موتورهای ، جستجو ،

تکنیک های سئو سایت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. درواقع آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد.

شروع سئو

در اوایل سال 1990 اولین موتور‌های جستجو کار خود را آغاز کردند بعضی از محبوب‌ترین آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهای جستجو را به دید یک لیست فهرست شده نگاه می‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اولیه بر اساس حروف الفبا انجام می‌شد. در این لیست صفحاتی همچون AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با رشد مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید‌تری ظاهر می‌شدند که از الگوریتم‌های رتبه‌بندی پیچیده‌تری استفاده می‌کردند. این الگوریتم‌ها با معیار تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا یک عبارت در یک صفحه استفاده شده تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌های شبیه key-words برای فهم محتویات وب سایت‌ها استفاده می‌کردند. به دنبال این رشد سئو برای بیشتر دیده شدن سایت‌ها فعالیت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندی صفحات توسط موتور‌های جستجو، مهندسین سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پیدا کردن راه‌هایی جهت تاثیرپذیری در رتبه بندی این موتورها چه با استفاده از روش‌های اخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی و سئو مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد کلیک‌ها را شامل می‌شود، قرار گیرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه سفید یا White Hat

 به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 


نوشته شده در : سه شنبه 2 مهر 1398  توسط : زارع.    نظرات() .

برچسب ها: تکنیک ، های ، سئو ، سایت ،
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic